I per fi m’he decidit… i les 5 coses que m’agraden.

Hola!

onair

Sí, per fi m’he decidit, ja estic On Air! Ja feia temps que em donava tombs pel cap això de començar un blog i mira per A o per B sempre ho postposava. Però com que mai és massa tard per començar coses noves aquí estic jo, esperant poder ser una mica “constant” amb això del blog.

Em presento. Sóc la Mireia, tinc 30 anys i vaig estudiar Comunicació Audiovisual. Fa temps que sóc seguidora de blogs i de xarxes socials i potser per això finalment m’he decidit.

Per què Menjafestucs? Simplement perquè em fa gràcia. El meu pare de petita sempre em deia que era una menjafestucs perquè no m’agradaven gaires coses i em passava una eternitat a taula. Aquella típica frase “Doncs t’ho menjaràs per berenar i si no per sopar!” era constant a casa meva. Com canvien les coses, perquè avui m’agrada tot, i ja no només a nivell culinari, m’agraden tantes coses que em costa focalitzar. Sempre obro fronts i com aquell qui diu mai en tanco cap! Aquest blog serà una mica així. Serà un blog de coses. O més ben dit, serà un blog de coses que m’agraden i que trobo inspiradores.

Per a que em conegueu una mica més he mirat de concentrar en aquesta primera entrada 5 coses que m’agraden.

  1. Portar coses al cabell. M’agrada molt portar diademes, clips, gomes especials… I per tant, com no podia ser d’altra manera, el dia de la nostra boda vaig portar una preciosa corona de flors seques feta per La Floristeria 5 de Tarragona.
Corona de flors de La Floristeria 5. Foto de Pixelmoreno

Corona de flors de La Floristeria 5. Foto de Pixelmoreno

Clips vintage de El Gato con pajarita

Clips vintage de El Gato con pajarita.

Clip de Srta.Bolitas

Clip de Srta.Bolitas

Goma de cabell llacet

Regalet del meu amic Ernest quan va tornar de Corea

foto 3

Selecció dels mil complements que tinc per casa

2. M’encanten molt moltíssim els tattoos petits en llocs discrets. Ja en porto 3 i són un vici total! Ja estic pensant en els següents. Algunes inspiracions, que he trobat i guardat de Pinterest són les següents:

4ecea249c67cb31647d4af4f72af9f21 ad800fc74fde331fb0532ebd3e08460f

amfora pinterest arrow pinterest

3. M’agraden molt els petits detalls que es poden trobar per casa, que potser no serveixen per res però li donen aquell toc personal tant necessari. La botiga Côté Sud és una de les meves preferides a l’hora de trobar aquests detallets. Les nostres dos últimes adquisicions són el Sr. Reno i aquesta Light box petita.

foto-2 foto 1-2

4. Sóc molt fan de les xarxes socials, però en concret em passaria tot el dia enxufada a  Pinterest per les inspiracions que s’hi troben i a Instagram pel món de coses que s’hi poden descobrir.

Si hagués d’enumerar alguns dels més imprescindibles serien:

5. Com potser es dedueix a partir dels Instagrams que segueixo la cinquena cosa que m’encanta i que podria dir que m’apassiona és el “món bodes”. La decoració, les invitacions i el disseny, els vestits de núvia, els detallets pels convidats, el menjar i la seva presentació, les fotografies i els prebodes… la gran festa en sí m’encanta! M’agrada seguir-ho tot! Sóc molt fan dels vestits de la Laure de Sagazan. Em semblen simplement fantàstics, únics, delicats i especials. M’agraden molt els muntatges de bodes que fan els de Bodas de Cuento. I per últim, m’agraden molt els llocs rústics i amb caràcter com ara L’Avellana de Riudecols. Lloc idíl·lic on aquest estiu hem tingut la sort de poder celebrar el nostre casament i de conèixer dos grans persones com són la Katinka i el Massimo, artífexs d’aquesta fàbrica de moments especials. Aquí us deixo algunes fotos d’aquell dia que van fer els Pixelmoreno.

19475819104_4ed11736c4_o 19475849424_ffa84bb1f6_o

boda4 boda1

boda5 boda6

boda8 boda7

I fins aquí aquesta extensa presentació! Ara ja m’he destapat una mica. Ens veiem molt aviat espero!

Salut!

Anuncis

Deixa un comentari

