“Novatos” en això del Palo Alto Market

PaloAltoMarket

Dissabte passat ens plantàvem a Barcelona amb els plans fets, anar al Palo Alto Market. Potser ja sabreu de què parlo però jo no havia tingut l’oportunitat d’anar-hi fins ara.

Pels “novatos” com jo, us poso una mica en situació. Palo Alto és una antiga fàbrica del Poblenou, que per iniciativa d’uns quants artistes (i encapçalant tot el tinglado el Xavier Mariscal), van rehabilitar per a convertir-lo en un espai amb tallers i estudis per a artistes i creatius. Un cop al mes “obren” les seves portes i durant un cap de setmana té lloc el Palo Alto Market que agrupa un munt de parades de dissenyadors i artistes amb una gran oferta gastronòmica (food trucks inclosos!) i diferents propostes musicals.

Tot i que vam haver de fer una mica de cua (vam arribar a l’hora del vermut i tothom va tenir la mateixa pensada), el que ens vam trobar a dins va valdre molt la pena. Menjar variat, beure, paradetes, decoració molt mona, música i bon rotllo. Ideal per passar un dia a lo “slow mood”.

Palo Alto Market

Després de posar-nos les botes entre food trucks i paradetes de menjar vàries (molt recomanable una espècie de crep/pancake de moresc amb pollastre, guacamole i formatge de la Cachapera), ens vam posar mans a la feina amb les paradetes.

Paradeta pastissos i te

La que més em va enamorar va ser la de Nido (New Interior Design Objects), totalment desconeguts per mi. M’ho hauria emportat tot, tenien unes vaixelles il·lustrades súper boniques, però com que no vaig poder fer el gasto els vaig afegir a la meva wishlist per Nadal.

Nido 1 Nido 2

Seguint l’estil de Nido ens vam creuar amb Silbando bajito. Ja només de veure la presentació de les peces que tenien et venia de gust quedar-te a mirar. No sé què em passa però últimament em fixo més en elements per decorar la casa que en joietes. Què m’estarà passant? L’edat? Bé, al que anàvem. De Silbando bajito a part de la presentació i la gràcia amb què ho col·locaven tot, les tasses i safates eren una monada. També estaven il·lustrades però l’estil era més naïf que Nido.

Silbando Bajito2 Silbando bajito 2

Perquè no sembli que només em vaig fixar en cosetes per la llar també m’agradaria destacar les sabates de Barqet. unes sabates molt molt guapes, senzilles però originals i modernes, que segueixen un mateix patró però amb combinacions infinites. Semblaven comodíssimes. Dic això perquè no vaig poder emprovar-me’n cap, ja que de moment només tenen tallatges grans. Tot i això em van confirmar que ben aviat tindran una línia femenina! Visca! Els seguirem de prop.

Barqet 1

Foto extretes de la pàgina de Barqet

Barqet2

Bé i fins aquí aquest “estreno” al Palo Alto Market, del qual en puc fer una valoració molt positiva i espero poder repetir! La següent trobada és el cap de setmana del 5 i 6 de desembre, si us animeu, ja sabeu, potser ens hi trobem! Adéu i bon cap de setmana!

Anuncis

Deixa un comentari

