I per fi, les banderoles! (Tercera part)

Ja que avui tinc una estona, i ho vaig prometre fa uns dies, per fi, avui us deixo amb la tercera part del tutorial de les invitacions d’aniversari!

Com que sóc moooooolt fan de les banderoles, no podia ser d’una altra manera, així que vaig fer aquesta tercera versió d’invitacions que és molt colorida, divertida i sobretot molt fàcil de fer.

DSC_0219

Per fer aquesta invitació necessitarem:

  • Paper scrap de color base (en aquest cas rosa, blanc i kraft)
  • Paper scrap estampat (per la part del darrere)
  • Washis de molts tipus
  • Cordill de colors (jo he fet servir un de Bakers Twine)
  • Cinta de doble cara
  • Glossy accents (o pega)
  • Foam adhesiu
  • Tinta i segells de lletres
  • “Troqueladora” de cantonades
  • Tisores
  • Retolador negre
  • Adhesius i decoracions de fusta

Comencem?

Els punts 1 i 2 són comuns amb els altres tutorials, i els passos els trobareu aquí.

Un cop tingueu les cartolines amb cantons rodons i les ratlletes fetes com a la foto de sota, ja podeu començar amb els washis.

DSC_0206

3. Primer tallareu 2 trossos d’uns 15 cm del cordill o del fil que tingueu. A continuació agafeu un washi i talleu uns 4 cm. El poseu pla sobre la taula (de tal manera que la pega quedi cap per amunt) i hi poseu un dels cordills al centre. Doblegueu el washi amb delicadesa de tal manera que encaixin les dues cares. Repetiu l’operació 4 vegades més, de tal manera que us quedi una banderola amb 5 washis. La combinació és al gust, creativitat al poder!

4. Quan tingueu tots els washis col·locats, amb les tisores ja podeu donar forma a la banderola. Les podeu fer triangulars o amb dues puntes, com us agradi més.

DSC_0212

5. A continuació ja podeu enganxar les dues banderoles sobre la cartolina de base. En aquest cas vaig fer servir els punts adhesius però amb una mica de cola o de pega també funcionarà. Per a què quedés més mono, vaig fer un nus a cada extrem del cordill i vaig tallar el que sobrava.

6. A la part inferior podeu col·locar un washi alegre que tingueu o si ho preferiu una tira de paper estampat. A més podeu decorar amb el nom del nen i els anys que fa. Jo ho vaig fer igual que les altres dues versions per donar-hi una coherència d’estil. Per fer-ho vaig utilitzar uns segells de lletres, tinta vermella, una base de cartolina kraft i una de blanca, enganxades entre elles amb foam adhesiu per a donar-hi volum.

DSC_0217

7. Per la part posterior, vaig seguir el que ja havia fet amb les invitacions de globus i les de molinets.

 

I fins aquí l’últim dels tutorials de la trilogia d’invitacions xaxis. Espero que us animeu a fer-les perquè són molt vistoses i no gaire complicades de fer.

Si teniu qualsevol pregunta, feu-me-la, i si no, ensenyeu-me els resultats!

Ens veiem aviat amb noves inspiracions! Que tingueu una bona setmana, o el que queda d’ella!

 

Anuncis

Un pensament sobre “I per fi, les banderoles! (Tercera part)

Deixa un comentari

