De propòsits i altres coses

Bon any a tothom!

Després de molts dies d’inactivitat bloguera, en què he estat ordenant idees i fent balanç sobre el bonic 2015 que s’ha acabat, torno amb les piles carregades!

Avui no porto cap tutorial, però porto un resum dels regalets que els reis i el tió han deixat per casa (potser hi ha alguna cosa que us agrada i ho podeu afegir a la vostra wishlist), així com una llista de propòsits per l’any nou. Sembla que deixant-los per escrit s’hagin de complir més fàcilment. O com a mínim, servirà per tenir alguns testimonis que m’aniran fent de veueta “a lo pepito grillo”.

Aquest Nadal els reis i el tió s’han superat! M’han portat un fart de coses boniques que m’han sorprès moltíssim!

El G. s’ha “currat” molt un preciós detall. Ha aconseguit que la Supercaligrafica ens faci una il·lustració d’una de les fotos de la boda. El resultat és preciós, dolcíssim, transmet perfectament el que va significar aquell dia i tindrà un lloc preferencial a casa nostra. No m’ho esperava gens ni mica!

També m’han portat una motxilla amb història de les que fan a Numon! M’encanta! Feia temps que seguia a Numon i que tenia clissada la seva feina però mai havia fet el pas per quedar-me’n una, i voilà! És súper xaxi, molt suau i molt còmoda!

Per últim, un collaret molt bonic de la Srta. Bolitas! Està clar que sóc molt pesada i que quan m’agrada algun dissenyador ho repeteixo fins a la sacietat… al final ser pesada té els seus resultats! Ja tinc una coseta més d’ella per casa! Yeah!

collar-menta-srtabolitas1

Foto: srtabolitas.com

 

Com toca, cada any nou que comença faig balanç de què he fet a l’anterior i miro què podria canviar o què m’agradaria continuar però amb més força. De vegades ens posem massa reptes al cap, o massa grans i potser només cal fer petits plantejaments i anar-los assolint de mica en mica. És per això que aquest 2016 m’he marcat pocs propòsits perquè espero aconseguir-los tots! (Aquí la vena “coaching a flor de pell).

Propòsit 1: M’he proposat començar el meu Project Life. Ja que no sóc gens experta en la matèria, però ja sabeu que m’agrada toquitejar una mica tot, aquí us deixo una bona explicació de què és. Però en resum, consistiria a documentar les 52 setmanes de l’any amb fotos, records i comentaris. Bàsicament pots utilitzar tècniques de scrapbooking, però hi pots invertir tant temps com vulguis o tinguis, ja que hi ha mil i un materials que faran que els resultats siguin bonics. No consisteix a documentar les coses més “xules i espectaculars” que facis. Qualsevol moment és bo per documentar la teva vida.

De petita vaig escriure milions de diaris personals. Escrivia cada dia. D’aquesta manera, amb el Project Life, vull recuperar l’hàbit i la constància de guardar records amb imatges! Espero complir-ho. De moment estem acabant la setmana 1 i ja tinc gairebé finiquitada la primera pàgina! Ue!

Project life

Propòsit 2: Viatjar més, lluny o a prop, però escapar-me més! Aquest estiu vam anar de viatge a Vietnam i podria afirmar que ha sigut una de les millors experiències de la meva vida i que m’han enriquit més! A veure quins destins ens porten aquest nou any…

IMG_6252

Propòsit 3: Entrenar amb la meva compi C. per poder fer la Sant Silvestre d’aquest any. Sempre ens diem que algun dia hauríem d’anar a alguna cursa, i tot i que nosaltres anem a córrer perquè ens toqui l’aire i per a mantenir-nos una mica en forma, per què no posar-li una mica més d’emoció? Acabar la Sant Silvestre és el meu objectiu!

Propòsit 4: Prendre’m les coses amb més calma. Els caps de setmana només tenen 2 dies, així que he d’intentar no abastar més plans dels que físicament puc assolir. M’agradaria fer-ho tot, però el temps és el que és i no estem aquí per anar corrent sense gaudir, no trobeu? Així que espero que el G. estigui content amb aquesta decisió! Benvinguda Slowlife!

Propòsit 5: Ser més constant amb el blog. És que a mi això de la constància em costa… i, ja que he vaig començar el blog, l’he de cuidar una mica més i fer-li una miqueta més de cas! Espero aconseguir-ho!

Menjafestucs titol blau

I de regal… Propòsit 6: Aquest últim propòsit espero que el tingueu tots a la vostra llista pel nou any: Fer més el que t’agrada! Perd el temps amb el que et motiva, amb el que et relaxa i amb el que et fa feliç. No perdis el temps amb allò que no t’aporta res! I és que any nou… Vida nova!

 

Molts petonets per tots i que tingueu una bona setmana! Ah! I si voleu compartir amb mi quins són els vostres propòsits pel nou any, sóc tota orelles! Només heu de deixar un comentari!

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

