Frikisme nupcial… o el meu Top 5!

Ahir vaig tenir una conversa molt interessant amb la simpàtica dependenta de la botiga on imprimeixo les fotos pels meus projectes de Scrap. M’explicava que ella es definia friky d’anar als concerts. Que era de les típiques persones que va hores abans del concert per fer cua i estar a primera fila, i que inclús havia viatjat a altres països per anar a concerts. Al final d’aquella conversa tan interessant, i quan ja vam tenir les fotos revelades, vam arribar a una conclusió: Tothom és friky a la seva manera. Tots tenim algun interès, mania o costum que ens fa ser frikys. Li vaig venir a dir, que jo també era friky de les meves coses, però que aquest punt ens fa especials i diferents.

I us direu, a què ve tot això ara? En el post de presentació d’aquest blog, us confessava la meva passió pel món de les bodes. Tot el que envolta aquesta temàtica m’encanta. Podria passar-me hores navegant per Instagram o per Pinterest només mirant decoracions a l’aire lliure, presentacions de taules dolces, invitacions per morir d’amor o vestits amb què em tornaria a casa una i mil vegades més. Doncs companys, aquest està clar que és un dels punts que em fa una friky de les bodes.

Aquesta setmana us porto un post que fa temps que vull compartir amb vosaltres. I és que tot i que ja fa mesos que el G. i jo ens vam casar, no puc parar de seguir mirant vestits de núvia. I per això, avui, vull compartir el meu rànquing dels 5 dissenyadors amb què em tornaria a vestir de blanc.

1. Laure de Sagazan. És una dissenyadora francesa que amb les seves col·leccions em va enamorar des del primer moment. Els seus vestits simplement són preciosos. Són ideals per a núvies naturals, senzilles però que fugen dels vestits tradicionals. M’encanta sobretot el disseny de les esquenes que fa i els petits detalls que hi ha en cada disseny. Els meus vestits preferits són les combinacions de dues parts: faldilles amb una caiguda recta o triangular, sense grans robatges ni can-cans gegants, i amb camises amb escots increïbles que et deixen amb la boca oberta. A Catalunya podem trobar els seus dissenys a Flor de Asoka a Barcelona, i si voleu anar un “pelín” més lluny, a Madrid també hi ha botiga de Flor de Asoka.

2. Otaduy. És una marca artesanal feta totalment a Barcelona. Els seus dissenys són especials i diferents. Els materials són vaporosos. Combinen seda amb tul, guipur, pedreria i brodats. Juguen molt amb les transparències i amb sorprendre amb les esquenes d’impacte. D’estil vintage i folk, també aposten per les combinacions de faldilla i top. Podeu trobar-los a la seva botiga de Torrent de l’Olla a Barcelona, i també a Terrassa a l’Espai Núvia.

Otaduy collage

Fotos: Otaduy

3. Jesús Peiró. Aquesta marca va ser una de les que vaig tenir més present quan buscava un vestit per mi. Sobretot destaquen perquè, tal com diuen ells, dissenyen “clàssics renovats”. Els dissenys potser no són tan trencadors com les anteriors marques però desprenen senzillesa, elegància i romanticisme per tot arreu. A Reus per fi ja podem trobar vestits d’aquesta marca a la botiga Classe Innata i també els podem trobar a Tortosa (Bertha Pujol), a més de Barcelona, on tenen una de les seves principals botigues.

4. Immaclé. Aquesta marca que té el seu showroom a Canet de Mar, és tot dolçor i romanticisme. La seva dissenyadora juga amb les sedes, els tuls, les blondes, les caigudes naturals dels teixits i l’estil vintage. Així doncs, és fàcil que amb tota aquesta combinació surtin uns vestits de somni, ideals per aquelles núvies que es volen sentir princeses, romàntiques i originals. Si voleu conèixer les seves col·leccions, haureu de visitar-la a Canet de Mar.

Immacle collage

Fotos: Immaclé

5. ¡Oh que luna. L’última de les marques del meu top 5 és Oh que luna. Aquesta marca que va començar fa molts anys en el món nupcial dins del sector de la llenceria, recentment s’ha llençat a la piscina amb el disseny de vestits de núvia, i la veritat és que no li ha anat gens malament. Els seus vestits són delicats, amb teles elegants i combinació de materials. Aposten per les transparències, les capes i els volums, així com uns patrons senzills sense ampul·lositats. L’única pega és que, de moment, no hi ha cap botiga ni franquícia que vengui els seus vestits a Catalunya, així que si us heu enamorat d’algun vestit, us tocarà visitar Madrid.

Amigues “casamenteres”, amigues que encara heu de trobar aquell/a persona especial, amigues casades que sou tant frikys com jo o inclús amigues que passeu de les bodes, espero que us agradin tant com a mi aquestes propostes i que mirar és gratis, així que us convido a què feu volar la imaginació i sigueu una mica frikys! Bona setmana!

Anuncis

Deixa un comentari

