1 mes de Project Life!

Sí! Ja portem un mes (i mig) de 2016 i si a principis d’any començava el blog amb els meus reptes per aquest nou any, ara a mig febrer puc dir que sí, estic complint!

El 2016 ha començat amb molts canvis a la meva vida sobretot laboralment. He deixat una feina per començar un nou projecte que em té molt il·lusionada i que d’aquí poc us presentaré. Mentrestant, aquestes setmanes de preparatius (que s’ha de dir que m’estan passant volant) les he anat documentant en el meu Project Life! Aquest 2016 té pinta de canvis i de reptes nous així que penso documentar tot el que visqui!

Avui us porto el resultat d’aquestes 4 setmanes de Project Life, i així, si de pas us dono alguna idea per començar el vostre Project Life ni que no sigui setmanal, doncs ja haurà valgut la pena aquest post!

Com veureu encara estic experimentant amb això del Project Life.

Primer vaig comprar unes fundes de butxaquetes de 31*31 amb diferents composicions. De moment no tinc àlbum però ben aviat me’n proporcionaré un. Les fundes les vaig trobar a Marakiscrap i també al Crack, tot a Reus. També vaig comprar unes targetes de Journal per a poder posar a les butxaquetes de les pàgines de l’àlbum.

Crec que per l’any vinent buscaré fundes més petites perquè la veritat és que m’està costant una mica omplir-lo! Però un repte és un repte, així que endavant.

Per la primera setmana vaig aprofitar uns papers d’hivern i de Nadal que tenia… tot i que al tenir molts símbols de fred i neu l’he utilitzat ben poc… Perquè tampoc estem a Sibèria que diguem… També vaig intentar practicar una mica les tècniques de cal·ligrafia que vaig aprendre al curs de l’Alba Slak a la Scraphouse de Reus.

Per la segona setmana vaig seguir utilitzant més targetes de journal, unes de viatges que tenia, i també vaig practicar una mica les tècniques que la Marianela de Lovely Scrap ens va ensenyar en un curs al Scraphouse.

Vaig llençar-me a jugar una mica amb les tintes, amb l’embossing i amb les aquarel·les. El resultat és prou vistós i divertit! Seguiré practicant.

Per la setmana 3, vaig fer servir unes troqueladores noves que vaig comprar a l’Studio Escrap (que estan de liquidació!). Aprofitant que vam fer una petita excursió vaig agafar un munt de plantes i fulles per a fer un petit herbari com fèiem al cole quan anàvem d’excursió. Va quedar prou bé, a més vaig fer servir un segell que vaig “carvar” jo mateixa amb un kit que em va regalar el G. de la Fábrica de Texturas. Molt natural tot plegat.

Per l’última setmana de gener vaig fer servir uns papers molt colorits que tenia, com que les fotos tenien relació amb festes i aniversaris vaig voler-li donar un aire més alegre. Per la part del darrere vaig utilitzar una tècnica que em va semblar molt visual per a fer el cor a base de retalls molt petits.

 

Les fustetes pintades, els stickers, els washis, els segells i els abecedaris m’han servit per posar més detall als acabats de cada setmana!

Bé! Així estic portant el meu Project Life d’aquest any, i vosaltres en teniu algun? El voleu compartir amb mi?

 

Anuncis

Deixa un comentari

