Si escrius… fes-ho amb lletres boniques

Fa unes setmanes va ser el meu aniversari (31 ja!). D’entre els encertadíssims regals de la meva family & friends (Cremetes de la Crème de la Crème, una bossa de Numon, joietes de Fauna y Flora…), un que em va fer especial il·lusió va ser el curs de Lettering per a Esdeveniments Bonics que em va regalar el G.

Fa temps que segueixo per les xarxes gent que es dedica a això tant guay del Lettering (o cal·ligrafia bonica i creativa), i la veritat és que en tenia moltíssimes ganes.

A Reus ja havia fet un curs al Scraphouse, impartit per l’Alba_Slak, i ens ensenyava cal·ligrafia amb pinzell i aquarel·les.

Aquest que vaig fer fa un parell de dissabtes l’impartia l’estudi de disseny Project Party Studio a Barcelona. Em va encantar, i a sobre va ser una gran experiència!

De bon matí vaig agafar el tren de les 7.30 per anar cap a Barcelona. El curs no començava fins a les 10 així que quan vaig arribar vaig tenir temps d’esmorzar una mica. Els de Project Party Studio es troben al c/ de la Torre 18, al costat de la parada de Lesseps.

foto 1-2b

L’espai és molt xaxi, blanc i decorat amb molt de gust. Les parets estaven plenes d’invitacions i segells que havien fet per clients. El nostre lloc de treball estava tan ben presentat que feia llàstima tocar-ho! Cada una teníem el nostre espai, i al nostre lloc hi havia el nostre nom escrit monament, un mini bouquet, 2 retoladors especials (un en color mint que em té boja per casa pintarrejant i un de negre), un dossier explicatiu, unes pàgines per practicar, i una bossa per a cada una!

En un lateral hi havia una taula preciosa amb un pastís, cookies i macarons per fer un mig esmorzar a les 12, preparat per Dolç Atelier, també de Barcelona.

foto 2-2b

El curs va ser molt productiu. Primer una mica de teoria però ràpidament vam passar a la pràctica per “aprendre” l’alfabet Copperplate. Després vam començar a experimentar amb els nostres estils. L’última part la vam dedicar a conèixer les diferents eines per a poder fer cal·ligrafia, és tot un món!

foto 3-2b

Detall d’una porta de l’estudi de PPS pintada de pissarra i coberta amb un text del Petit Príncep. La idea em va encantar i ja tinc el lloc clitxat a casa per provar-ho!

La veritat és que va ser molt interessant i profitós. Ara el realment important és anar practicant a casa. De moment vaig repetint les mateixes paraules per a trobar l’estil que m’agrada, però això promet i vicia un munt! També tinc al G. viciat!

 

Bé, que acabeu de passar una bona setmana, i fins aviat!

 

Deixa un comentari

